torsdag 5. april 2012

Hjemmepåske...

Vi koser oss hjemme i påsken, og i dag har jeg benyttet tiden til å stryke masse kjøkkenhåndklær og duker som har samlet seg opp. Store duker bruker jeg å ta med til min farmor, så hjelper hun meg med og rulle de. Her snør det fortsatt, så det ser ikke ut som at det blir noen skitur i dag heller. 


Jeg bruker deilig strykevann fra Durance, som dufter "Lime Blossom", jeg syns det dufter herlig rent av det. Bruker det gjerne til å stryke sengetøy og håndklær, da dufter det veldig godt når man åpner skapet. 








Jeg bruker ikke å pynte så veldig mye til påske, men noen påskeliljer har funnet veien til spisebordet. Har også noen greiner med påskeegg som jeg synes er litt koselig å finne frem. I år ble det gåsunger og greiner med kirsebærblomster. Treet har i år fått to nydelige Maileg påskeegg, som man kan åpne og putte noe godt inn i.  









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar