tirsdag 3. april 2012

Min egen blogg!

Jøss, første innlegg på noe så skummelt som sin egen blogg! Har lest og kommentert på ett uttall blogger de siste årene, og etter mye inspirasjon har jeg endelig tatt steget for å skrive min egen blogg.

Jeg er en jente på 25 år som er gift med en herlig mann som for tiden studerer i Oslo. Så jeg bor for tiden sammen med vår datter (14mnd) og vår Nova Scotia Duck Tolling Retriver (2år) i ukene, i vårt store oppussingsprosjekt av ett hus.

Vi flyttet inn i huset i oktober 2010, da var jeg høygravid og klarte ikke å male over de "nydelige" soverommene som bar fargene påskegult/lakserosa/irrgrønn, samt den knall gule kjellerstuen. Men etter at vår datter ble født 25. januar 2011 har vi tatt malerkosten og fått svingt oss litt. Det gjenstår enda mye, for da våren kom åpenbarte det seg en stor hage som også trengte litt oppmerksomhet. Så vi har vel, som mange andre, ett eviglangt oppussingsprosjekt. Til nå har vi pusset opp ett bad, ett soverom, kjellerstue og gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar