torsdag 12. april 2012

Stemorsblomster og roser..

I dag har jeg vært og handlet nye blomster til å ha i vinduskarmer og på bordet. Desverre så hadde de veldig dårlig utvalg av snittede blomster, så det ble noen helt enkle rosa roser. Jeg klarte heller ikke å gå forbi ett brett med stemorsblomster, så de ble med hjem. Jeg vet at de tåler kalde netter, men jeg fant ut at de ville bli veldig pene i stuen og i vinduskarmen.

Snøen ligger enda, men litt vårstemning får man av så fine stemorsblomster.




2 kommentarer:

  1. Blomster må man ha:D Selv om jeg alltid klarer å ta livet av mine:P koselig at du har startet din egen blogg! Er alltid litt skummelt, men så koselig når man kommer inn i det:) Jeg var på mitt første bloggetreff for noen uker siden:D

    Klem

    SvarSlett
  2. Ja, jeg tror jeg er ganske så flink til å ta livet av mine blomster også, derfor er det så trygt med stemorsblomster, hehe! Litt skummelt i starten ja, men regner med at jeg kommer meg fort inn i gamet :) Har hørt rykter om det bloggtreffet ja :)

    SvarSlett